רשלנות רפואית בניתוח קיסרי

ניתוח קיסרי להבדיל מלידה טבעית רגילה (נרתיקית/וגינאלית), הינו טכניקה ניתוחית ליילוד באמצעות חתך בבטנה וברחמה של האם.

ניתוחים קיסריים הינם פופולאריים בשנים האחרונות בעולם המערבי, לרבות בישראל.
יחד עם זאת, מדובר בניתוח שביצועו כרוך בסיכונים רבים (כגון דלקות ברחם ובשתן, התפתחות קרישי דם, ועוד), ובמהלכו עלולה להתרחש רשלנות רפואית, כפי שיוסבר להלן.

קראו עוד >>

רשלנות רפואית באונקולוגיה

תחום האונקולוגיה הינו תחום רפואי העוסק בחקר, אבחון, וטיפול במגוון מחלות הסרטן למיניהן. מקרי רשלנות רפואית בתחום זה הינם רבים ועשויים להתרחש בכל שלבי המחלה, כפי שיוסבר להלן.

קראו עוד >>

רשלנות רפואית באבחון

לאבחון המחלה או הבעיה הרפואית של המטופל יש חשיבות רבה ולעתים אף קריטית, הואיל והאבחון קובע את אופן הטיפול בתלונתו של המטופל ואת סיכויי החלמתו. כפועל יוצא מכך, לרשלנות רפואית באבחון המחלה עלולות להיות השלכות מרחיקות לכת ואף קטלניות במקרים מסויימים

קראו עוד >>

רשלנות רפואית בניתוח

מהי רשלנות רפואית בניתוח?
גם במהלך ניתוח עלולה, למרבה הצער, להתרחש רשלנות רפואית בנסיבות שונות, כגון פגיעה מיותרת בכלי דם או ביצוע ניתוח בהליך מיושן ולא עדכני, וכיו"ב.

קראו עוד >>

נהיגה ללא ביטוח חובה תקף

מהי המשמעות של נהיגה ללא ביטוח חובה תקף?

נהיגה ללא ביטוח חובה תקף, מהווה עבירה פלילית חמורה, בדיוק כמו נהיגה ללא ביטוח בכלל ועל כן אסור בתכלית האיסור לנהוג ברכב ללא ביטוח חובה תקף.

מי שנתפס נוהג בכלי רכב ללא ביטוח חובה תקף חשוף לסנקציות משפטיות שונות ולהפסדים כלכליים בלתי מבוטלים, העולים בהרבה על עלות חידוש הביטוח ועל כן חשוב מאד להקפיד על חידוש הביטוח ומבעוד מועד.

קראו עוד >>

רשלנות רפואית בהריון

רשלנות רפואית בהריון – תהליך ההיריון הינו כידוע תהליך מרגש ומלהיב אך גם רגיש מאד ועתיר סיכונים ועל כן הוא מחייב מעקב וטיפול קפדני על מנת להבטיח ככל הניתן את בריאותם של העובר והאם ההרה.
למרבה הצער, מקרים רבים של רשלנות רפואית מתרחשים בתחום הזה ותביעות פיצויים מוגשות בגין רשלנות רפואית בתחום ההיריון והלידה. זהו גם התחום בו נפסקים סכומי הפיצויים הגבוהים ביותר.

קראו עוד >>

תביעת אובדן כושר עבודה

קרן זיסו – משרד עורכי דין נזיקין – תביעת אובדן כושר עבודה הינה תביעה המוגשת למימוש פוליסת ביטוח פרטית המזכה אדם בתגמולים חודשיים כתחליף לשכרו, במצב בו הוא איבד את כושר עבודתו.

קראו עוד >>

תאונת תלמידים ילדה בת 16

קרן זיסו – משרד עורכי דין נזיקין – העירייה ,משרד החינוך, ביטוח איילון והילד הפוגע ישלמו כ 280,000 אלף שקל פיצויים לילדה שנפצעה ממתקן בבית ספר
בתל אביב.

קראו עוד >>

רשלנות רפואית בלידה

רשלנות רפואית בלידה – הלידה הינה הליך רגיש ביותר, לעיתים קרובות אף מורכב ועתיר סיכונים לעובר כמו גם לאם עצמה וזאת גם במקרים בהם ההיריון התנהל באופן תקין לחלוטין. רשלנות רפואית בלידה מסיבות שונות עשויה לגרום לנזקים כבדים לאם ולעובר ובמקרים חמורים במיוחד אף למותם, חלילה.

קראו עוד >>

פגישה עם עורך דין נזיקין

היית מעורב בתאונת עבודה, מה עליך לעשות? רישום נסיבות התאונה – מייד עם התרחשות התאונה, על הנפגע לרשום את נסיבות התאונה ולתעדן ככל הניתן וזאת על מנת שלא ישכח הפרטים מאוחר יותר .

רישום פרטי הרכבים המעורבים

יש להקפיד על רישום מירב הפרטים אודות זמן, מקום, מספרי הרישוי של הרכבים המעורבים, פרטי הנהגים המעורבים, פרטי פוליסות הביטוח, פרטי הרישיונות, פרטי עדי ראיה וצילום הנזק לרכב.

קראו עוד >>

זקוקים לעו"ד נזיקין?

אל תתפשרו על הזכויות שלכם

צרו קשר עוד היום עם עורכת הדין קרן זיסו לקבלת יייעוץ משפטי בנזקי גוף