תאונת תלמידים ילדה בת 16

קרן זיסו - משרד עורכי דין

העירייה ,משרד החינוך, ביטוח איילון והילד הפוגע ישלמו כ 280,000 אלף שקל פיצויים לילדה שנפצעה ממתקן בבית ספר
בתל אביב.

ילדה בת 16 שרגלה נחבלה כאשר תלמיד הרים שולחן בבית ספר בתל אביב תקבל פיצוי של 280,000 אלף שקלים. כך הוחלט במסגרת הסכם פשרה בין הצדדים.

הנערה, באמצעות עורכת דינה קרן זיסו, הגישה תביעה לבית משפט נגד העירייה ,משרד החינוך והילד בה נטען כי החבלה נגרמה לה כתוצאה ממחדלים,
בנוסף הוגשה תביעה לביטוח תאונות תלמידים בגין נזק הגוף שנגרם.

תלמידת כיתה י' פוצתה בסך כולל של כ- 280,000 ₪ בגין פציעה בחצר בית הספר, במסגרת תביעת נזיקין בעילה של רשלנות ותביעת פוליסת תאונות תלמידים.

תלמיד כיתה י' בתיכון בתל אביב הרים ספסל צמוד לשולחן פיקניק, עליו ישבה התובעת (אף היא תלמידת כיתה י') וגרם לפגיעה חמורה ברגלה.

לצערה של התובעת, הספסל והשולחן לא היו מקובעים כלל לרצפת חצר בית הספר, דבר אשר אפשר לתלמיד להזיזם ולהרימם תוך פגיעה חמורה בתובעת.

בדיונים אשר התקיימו בתיק התביעה, קבע בית המשפט, כי מדובר בהתנהלות רשלנית מובהקת כלפי התובעת וכי האחריות לאירוע רובצת לפתחן של העיריה כאחראית על תקינות הציוד והמתקנים בבית הספר לרבות שולחנות וספסלי הפיקניק וכן של משרד החינוך, כגוף האחראי, בין היתר, על הבטיחות של התלמידים בשטח בית הספר לרבות פיקוח המורים על התנהלות נאותה של התלמידים בין כתלי בית הספר.

יתרה מכך, קבע בית המשפט כי גם התלמיד הפוגע ועל אף היותו קטין במועד האירוע, אחראי אף הוא לנזקה של התובעת בהתנהגותו הרשלנית כלפיה.

ברוח הצעת בית המשפט ולאחר ניהול מו"מ עיקש עם שלושה הגורמים האחראים לנזק, פוצתה התובעת בסך 235,000 ₪ וזאת בגין נכותה הצמיתה בשיעור 7.5%.

תביעה נוספת הוגשה נגד חברת הביטוח איילון, המבטחת במסגרת פוליסת "תאונות תלמידים", אשר זיכתה את התובעת בעוד כ-45,000 ₪. כידוע, כל הילדים הלומדים במוסד חינוך חובה, מבוטחים במסגרת

פוליסת תאונות אישיות תלמידים משך 24 שעות ביממה והם זכאים לפיצוי כספי בגין נזקי גוף שנגרמו להם והותירו בהם נכות כלשהי, למעט נכות אסטטית.

קרן זיסו – משרד עורכי דין נזיקין

לייעוץ משפטי ממוקד צרו קשר עוד היום

משרד עורכי דין דיני נזיקין

מאמרים משפטיים

רשלנות רפואית בניתוח קיסרי

ניתוח קיסרי להבדיל מלידה טבעית רגילה (נרתיקית/וגינאלית), הינו טכניקה ניתוחית ליילוד באמצעות חתך בבטנה וברחמה של האם.

ניתוחים קיסריים הינם פופולאריים בשנים האחרונות בעולם המערבי, לרבות בישראל.
יחד עם זאת, מדובר בניתוח שביצועו כרוך בסיכונים רבים (כגון דלקות ברחם ובשתן, התפתחות קרישי דם, ועוד), ובמהלכו עלולה להתרחש רשלנות רפואית, כפי שיוסבר להלן.

רשלנות רפואית באונקולוגיה

תחום האונקולוגיה הינו תחום רפואי העוסק בחקר, אבחון, וטיפול במגוון מחלות הסרטן למיניהן. מקרי רשלנות רפואית בתחום זה הינם רבים ועשויים להתרחש בכל שלבי המחלה, כפי שיוסבר להלן.

זקוקים לעו"ד נזיקין?

אל תתפשרו על הזכויות שלכם

צרו קשר עוד היום עם עורכת הדין קרן זיסו לקבלת יייעוץ משפטי בנזקי גוף